به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزاده نظربلند مدیر کمیته پاسخگویی و اطلاعرسانی نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با بیان اینکه ۳۲ هزار تماس در ۴۲۰ ساعت را همکاران ما در بخش اطلاعرسانی پاسخگو بودند، گفت: بسیاری از افراد سؤالاتی در رابطه با بخش مجازی و وجود کتابهای مورد نظر داشتند.
وی با اشاره به ساعت کاری اطلاعرسانی سال گذشته از ساعت ۹ تا ۲۰ بود، افزود: با توجه به رصد روند فروش مجازی ساعت پشتیبانی از مخاطبان افزایش یافت؛ به طوری که از ساعت ۹ تا ۲۳ پاسخگوی مخاطبان هستیم که البته همکاران ما از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به صورت محدود پاسخگوی سوالات هستند.
نظربلند با بیان اینکه بر اساس نظرسنجیها ۸۶ درصد از مردم نحوه اطلاعرسانی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان را خیلی خوب وخوب عنوان کردند، تصریح کرد: تا امروز ۴۳۲ هزار جستجو در بخش اطلاعرسانی حضوری نمایشگاه داشتیم که ۲۰۲ هزار جستجو در ایستگاه اطلاعرسانی در سالنها بوده است.
همچنین دستگاههای لمسی ۱۵۶ هزار جستجو را داشتند.مدیر کمیته پاسخگویی اطلاعرسانی نمایشگاه کتاب با اشاره به اینکه ما از ناشران میخواهیم لیست آثار را مشخص کنند تا مردم برای یافتن اثر و ناشر مورد نظر به مشکل نخورند، گفت: ۵۰ هزار نقشه به منظور راهنمایی بازدیدکنندگان از نمایشگاه توزیع شده است.